vineri, 13 iunie 2008

http://pitzipoanca.org/



Am tot auzit vorbindu-se la serviciu de site-ul pitzipoanca... na ca m-a ros curiozitatea si le-am vizitat (pe pitzipoance). Cum am pasit pe site m-am simtit ca pe centura. Am dat si de aceasta don`soara voluptoasa, care pun pariu ca numai Salam are in cap, Florin Salam... ca in poze il are intre tzatze, ii recomand parizerul. Sloganul site-ului: "SUNT PITZIPOANCA, DECI EXIST!" Pacat! As spune eu... N-ar putea sa nu existe nicio pitzipoanca luisvittonata cu posete din obor, cu aere care polueaza mai rau poluarea? Cred ca scopul lor in viata e sa fie cat mai penibile, job-ul lor e sa fie proaste iar idealurile... sunt in chilotii masculilor burtosi cu lantzuri groase de aur la gat, ghiuluri si masini cu papitzoi pe bord. Vreau o punga ca vomit!

Un comentariu:

miki spunea...

cel mai tare site asta cu pitzipoance mi se pare.aici se vede adevarata prostie din creiurul fetelor astora care nu fac altceva decat sa se autodistruga.ce oare o fi vrut "domnisoara" asta sa demonstreze in poza asta??nu pot sa ma gandesc cum de ele nu isi dau seama ca sunt penibile si ca nu au ce demonstra cu prostia lor.eu cred ca fetele astea sunt mai proaste decat permite legea!dar poate ca ele au o parere ft buna despre ele.asta e viata fiecre se descurca cum poate.ele se descurca cu prostia.pa!pa!