duminică, 28 iunie 2009

LUATI-VA PLASME, TEO REVINE PE STICLA





Din ciclul "ce-am fost si ce-am ajuns" v-o prezint astazi pe Teo Trandafir. Simpatica fosta prezentatoare vrea sa revina pe sticla, si nu oricum, in locul Mihaelei Radulescu. De cand a plecat de la pro tv, cariera lui Teo s-a subtiat mai mult decat ea dupa cura de slabire. Incercarile ei disperate de a-l imbuna pe marele Sarbu s-o ierte n-au dat roade drept pentru care, ar vrea la Antena 1.
“În acest moment sunt casnică, nu am nici un serviciu. Pentru un salariu m-aş apuca şi de alpinism şi de condus tiruri”, a declarat Teo pentru Click. Hmmm, pai are un salariu... e profesoara la nu stiu ce scoala de televiziune! Si ca sa nu sperie mogulii, Teo recunoaste ca a mai renuntat la "zerouri"...
“Aştept de multă vreme să revin pe sticlă în forţă şi cu o emisiune de bun simţ, nu ce se întâmplă acum în showbiz. Mulţi oameni din televiziune au renunţat să îmi propună o colaborare pentru că au crezut că sunt înfiorător de scumpă. S-au înşelat însă, pentru că vă pot spune cu toată sinceritatea că sunt mai ieftină decât Răduleasca”
In timp ce Teo scoate de sub saltea banii lui Sarbu si ai lui Vantu sa poata trai decent, coprezentatoarea Tantza n-are acelasi noroc. "Are o mare suferinţă în suflet, pe care ne-a şi împărtăşit-o: grija zilei de mâine. Din luna decembrie, de când emisiunea unde era asistentă a fost scoasă din grila de programe a postului Prima TV, Tanţa, cum a poreclit-o Teo, nu mai are nici o sursă de venit: “Nu ştiu să fac altceva decât televiziune. Am nişte propuneri, dar totul a rămas la nivel de promisiune!”, s-a plans Tanta redactorilor de la Click.
Aoleo, cum nu stie sa faca altceva decat televiziune? Pai ea face tv de-o viata? Ce a facut inainte s-o "racoleze" Teo? Parerea mea e ca s-a obisnuit pe bani multi si munca putina :-D
Urmatoarele variante pentru inlocuirea Mihaelei Radulescu ar fi Ilinca Vandici si Andreea Raicu (sper ca e o gluma, intrati din curiozitate pe blogul Andreei sa vedeti cum scrie).
Eu ii propun pe Mirela si Serban! Sper ca va mai amintiti emisiunea Randez vous la tele 7...

3 comentarii:

Doar Libertate spunea...

hai mai marius, mirela si serban de la tele 7 abc? Aia au prezentat o vreme o emisiune la Cosmos TV, erau prafuiti.

Creti-Nitza spunea...

eh na, si crezi ca Teo e stearsa cu pronto lemn curat?

eSorin spunea...

mare eveniment!ce sa zic .. te doare capul.acum am inca un motiv in plus sa iubesc viata