luni, 11 februarie 2008

Boala rara

Sunt bolnav!!! Nu stiu cum am fost infectat cu acest virus dar e cert ca nu mai scap de el. Ma stoarce de energie, imi ocupa mult timp si imi subtiaza "avutu`". Este vorba de boala celor care nu se pot abtine din a cheltui bani. Orice, numai sa cumpar. Oricat, numai sa fie al meu. Oriunde, numai sa mai aibe. Nu suport ideea ca am bani in portmoneu si nu ii cheltui. Mai grav e cand se subtiaza bugetu`! Intru in panica, nu mai am ce sa cheltui, mi se taie respiratia. Azi ce sa-mi mai cumpar?

5 comentarii:

o picătură spunea...

bun venit în club! e cald şi bine, ia un loc...şi, cel mai important, nu te panica. nu mai mult până la salariu! vreo 14

Adriana spunea...

You're such a girl!!!! :D

Creti-Nitza spunea...

To EU: Bun venit in club? Exista un club al fraierilor care arunca banii pe toate prostiile? Ok, votati-ma presedintele clubului.

To adriana popescu: da, m-am gandit si la asta... numai femeile se mai plang de aceasta boala. Sa-ti povestesc cum m-am dus la raionul de cosmetice din cora sa cumpar oja visinie? Era pentru mama dar vanzatoarea nu m-a crezut.

marian boba spunea...

al tau coleg iese la cumparaturi ori de cate ori e deprimat. hai ca ne-am gasit. doua cucuiete :D

Adriana spunea...

Creti, dacă te-ai fandosit în faţa vânzătoarei, e posibil să fi crezut că eşti "gheişă"! Oricum, intră pe blogul Mariei Coman, să vezi acolo suferinţă!!!!