miercuri, 6 februarie 2008

PRIETENII... LA NEVOIE SE MIROS

Dupa o zi agitata de miercuri cand miercurul tiermometrelor la miercurea ciuc au aratat cat au aratat, am ajuns la concluzia ca am o relatie fierbinte cu cele mai disputate femei din showbiz. Suna telefonu`... Simona Sensual cu tot cu silicoane in balcoane si in portbagaj. Vrea s-o ajut sa-i promovez melodia ARMANI CAVALLI, care, in opinia ei incepe asa: NA NA NA NANA. Fata asta nu stie nici cate linii are portativul dar vrea in topuri. Iar suna telefonul, de data asta altetza sa regina R&B, Cristina Spatar... si ea are nevoie de promovare ca filmeaza un clip nou. Am intrebat-o de ce... oricum nu-l difuzeaza nimeni. Ziua se incheie triumfator cu un sms de la Naomi (travestita nu Campbell) in care ma anunta ca vrea sa facem stire ca-si pune silicoane. Mda, cam astea sunt prietenele mele. Hai salvati-mi voi onoarea cu un post la acest comentariu.

2 comentarii:

Anna spunea...

Numai de dastea "bune" ai tu parte... :D

maria spunea...

:)))) ce viata grea ai si tu....