vineri, 26 octombrie 2007

LA MULTI ANI... si ramai fara bani!

O zi pe an ne scotocim de bani sa le facem cinste colegilor si prietenilor ca ne-am nascut (de ce a trebuit sa se intample asta?). De mai multe ori pe an trebuie sa ne scotocim de bani pentru ca vine si ziua lor, a prietenilor si colegilor care la randul lor, si ei au pus bani pentru noi. Azi e ziua lu` Mumu` (Andra Mamularu), saptamana trecuta a fost a colegilor mei Liviu Stanciu si Alex Ionita, maine este a lui Teo de la MeTeo. Azi e Sf. Dumitru... i-am rezolvat cu un tzarrr si un la multi ani. Aoleooo, mai e putin si vine si craciunul! Da` Mos Craciun nu mai are de gand sa moara? Sau mai bine NU, ca si atunci trebuie sa dam un mic ajutor de inmormantare. DECI, sunt sau nu zgarcit atunci cand vine vorba de prietenii mei care sunt... fara numar fara numaaar!

12 comentarii:

Valentin spunea...

Esti o persoana rea! Nici nu am crezut ca exista astfel de oameni. Pai cum sa moara Mos Craciun? Tampitule!Este personajul vietii mele si nu numai. Este cel mai dragut, amabil, cald si cinstit " mos " Sssstttt! Poate te aude (citeste)... te rog sa revii asupra acestui post...altfel....

penny (ca supermarket/ul)

Creti-Nitza spunea...

Auzi pisi, am inteles ca esti gerontofila, totusi... am zis ca daca ar muri tot va trebui sa scoatem bani, asa ca lasa-l sa traiasca din pensie si sa-si taraie basinile cu sacu`n spate.

Valentin spunea...

Odiosule!
Nu stiu de ce ma obosesc sa-ti raspund... nu meriti nici macar un ... comentariu pe blog ... Mos Craciun este perfect! Chiar si gretosilor, tampitilor ca tine le duce cadouri... ce sa intelegi tu...
aaa ... si insist! daca nu revii asupra celor scrise mai sus... vars cafea pe tine

penny

Creti-Nitza spunea...

deja ai facut treaba cu cafeaua... si eu zic sa nu te mai obosesti sa-mi mai scri, mai bine scrie-i Mosului sa-ti aduca putina minte, Andreea Pana! Aceasta impostoare a blogului

Valentin spunea...

Creti,
cand nu ai argumente treci la atacuri la persoane. ce legatura are mintea cu Mos Craciun? este o chestiune de suflet... dar se pare ca tu nu ai..
iti mai spun un singur lucru:
MOS CRACIUN EXISTA!!!

penny (andreea pana)

Valentin spunea...

uite dovada:
wwww.santaclause.com

Valentin spunea...

corectez:
www.santaclause.com

penny

Creti-Nitza spunea...

Bine draga... pentru tine exista, pentru mine e un fake. Si sufletul nu consta in a te gandi la Mos Craciun... vad eu ce-mi cumperi de craciun daca te dai mare sufletista.

Creti-Nitza spunea...

Si pe langa asta, Mos Craciun e un mos... deci e pensionar. Alte venituri nu are, decat ca mai fura banii oamenilor din casa. Asa ca datorita mie mananca si el o paine ca platesc darile catre CAS, ca deh, el n-a contribuit la Raduleasca si pensiile ei private. Asa ca sa-mi zica saru` mana ca mananca si el o paine.

Valentin spunea...

Dragul meu Creti,

Cred ca ai avut o copilarie extrem de nefericita, traumatizanta.... imi pare rau pentru tine. mai ai sanse de vindecare insa. Cred cu tarie asta. Vreau sa cred...Hai ca poti!...Te rog!...concentreaza-te!...urmareste lumina alba... steaua de la Polul Nord ...

penny (andreea pana)

Creti-Nitza spunea...

Draga Andreea Pana, n/am avut o copilarie nefericita, ci una realista! Apropo de concentrare, daca vrei sa aprofundam un subiect mai pe nivelul meu, hai sa combatem transcendentul in imanent pe cai ontologice in stil epistemologic si metalogic. Crezi ca Mos Craciun ar putea sa poarte o astfel de discutie? NU! Pentru ca in vocabularul lui gasesti doar o ho ho, ai fost cuminte sau spune-mi o poezie. Si pe langa asta, cred ca e si pedofil pentru ca ia toti copiii in brate si le pune mana pe fundulet. Asa ca poate tu ai ramas traumatizata de cand ti-a facut asta, sau poate ti-a placut din moment ce-i dai atata crezare.

Valentin spunea...

:)
esti irecuperabil, baiatul mosului ... daca Mos Craciun poate tine minte atatea adrese, nume de copii (chiar si pe al tau il stie, tembelule), crezi ca nu poate purta o discutie despre combaterea transcendentului in imanent pe cai ontologice in stil epistemologic si metalogic?
ma rog...