duminică, 28 octombrie 2007

Lumea viseaza



De ce visam? De ce alerg dintr-un club intr-altul toata noaptea, sa ajung acasa in miezul diminetii si sa nu mai am puterea de a ajunge pana la locul de "usurare" dupa ce m-am aruncat in pat? Pentru ca ochii mi se inchid instantaneu iar locul in care dorm mi se pare atat de cald si primitor incat nu m-as mai ridica niciodata. Insa, in loc sa ma bucur de odihna, trebuie sa visez... si nu orice! Patru barbati care vor sa ma omoare! De ce, nu stiu. Atat ca m-au alergat in vis, pe strazi, la serviciu, in mijloacele de transport, chiar si la buda ma gaseau... si imi promiteau ca ma omoara de fiecare data cand scapam din mainile lor. Cel mai tare a fost cand m-am travestit sa trec nevazut pe langa ei sau cand m-am ascuns intr-un vestiar plin cu muncitori care erau mai fiorosi decat cei patru urmaritori. Ideea e ca atunci cand m-au prins, n-au apucat sa ma omoare pentru ca m-a trezit vezica! "Alo, baiete, mai treci si tu pe la buda ca sunt epuizata!" Drumul pana la toaleta mi s-a parut ingrozitor dupa ce am alergat tot visul. Un vis tampit, la fel de tampit ca ceea ce ati citit pana acum scris, culmea, tot de un tampit care face nopti albe prin cluburi. Ma intreb daca cei patru urmaritori care incercau sa ma omoare, erau oamenii lui Mos Craciun?

2 comentarii:

Unknown spunea...

Noroc cu doamna Vezica cea epuizata ca altfel nu mai scapai.....nici de cei 4 magnifici, nici de muncitori......si oricum cu vezica plina nu e bine sa pleci la drum. SAVED BY THE "VEZIKA". :)

Creti-Nitza spunea...

Nuuuu, muncitorii m-au scapat de cei patru urmaritori cu casti in urechi. Ma gandeam ca o sa uit de visul asta repede, ei bine nu... si tot sunt de parere ca erau oamenii lui Mos Craciun, cica "omorati-l p`ala care vrea sa ma desfintzeze!" Ei bine, n-a reusit ca m-a salvat vezica caruia o sa-i ridic un monument din pastile prostamol... :-))