sâmbătă, 27 octombrie 2007

NU ATINGE! Arde...

Ei bine va multumesc celor care mi-ati vizitat blogul, va multumesc pentru aprecieri, insa d`asta l-am facut... sa-l folosim! E ciudat sa primesc telefoane sau sa vorbim pe messenger despre acest lucru. Ori nu aveti destul curaj sa primiti ceva nou in viata voastra... blogul! De ce atunci cand descoperim un lucru nou, poate chiar si util, ne ferim de el ca nu cumva sa patim ceva? Hai lasati-va buricii degetelor pe tastatura si mintea lejera si treceti la treaba!

6 comentarii:

Paroxetine spunea...

Imi pari arogant. Dupa ce aproape l-ai ucis pe Mos Craciun, oamenii nu mai vor sa-ti vorbeasca..Nimic iesit din comun. Adevarul doare. Invata sa minti. Nu cu asta te ocupi?

Creti-Nitza spunea...

Draga "paroxetine" (ce medicament mai e si asta?), nu sunt arogant... sunt Creti-Nita! Nu eu l-am ucis pe Mos Craciun, pentru ca n-ai cum sa ucizi ceva inexistent. Ma indemnai "sa invat sa mint". Ei bine, eu nu mint si nu cu minciuni ma ocup, drept dovada sustin sus si tare ca Mos Craciun NU EXISTA! E un adevar pur pe care toata lumea-l stie dar nu vrea sa-l accepte. Cat despre oamenii care nu mai vor sa-mi vorbeasca tocmai pentru ca sustin un adevar, nu pot decat sa ma bucur. Sa taca! Hai ca e miezul zilei, ia-ti pastila de paroxetine (ca tot m-ai facut arogant).

Paroxetine spunea...

sunt perfect de acord cu tine ca nu exista Mos Craciun, dar nu toti sunt in stare sa accepte asta. Minciuna despre care vorbeam este mai degraba o manusa. Sigur te va ajuta sa dai adevarul pe fata fara sa lase urme atat de adanci..

Creti-Nitza spunea...

Urmele adanci sunt lasate de asteptarile pe care le ai de la Mos Craciun, si el ori nu vine, ori iti aduce un lucru pe care oricum el l-ar arunca la gunoi. Asa ca decat sa suferi de Craciun, mai bine suferi acum impacandu-te cu ideea ca Mos Craciun e doar un zvon...

Paroxetine spunea...

aroganta si pesimism..doar atata poti? Oamenii cred in Mos Craciun pentru ca au nevoie sa creada in ceva. Sunt persoane care "cred" in oricine le face cadouri..
Desi la mine nu a mai venit Mosu' de ani buni, eu tot cred ca va veni intr-o zi..Poate ca visez..Dar mai bine visez un mos obosit decat indivizi care ma alearga..

Creti-Nitza spunea...

Mai bine viseaza la un mos cu bani care sa-ti faca multe cadouri si scumpe :-)) Cazul Iri spune tot