duminică, 11 noiembrie 2007

Cat dureaza...?

Cat dureaza o casnicie? Raspunsul il aflati la cinematograf! Ei bine, am iesit cu gashka la film, unde n-am mai fost de cand rula Titanicu`. N-am inteles de ce cuplurile aleg sa vina tinandu-se de mana la un film care se intituleaza "Cat dureaza o casnicie"... Pe genu` "nevasta, diseara te scot la un film tare, sa vedem cat mai ai de trait langa mine". N-am inteles de ce cuplul pe neve (teologul si mireasa virgina) au fost fortati sa vada acest film intr-o sala in care erau doar ei doi. Si n-am mai inteles de ce Moga a adus-o pe Vantur sa vada aceasta comedie: cat dureaza o casnicie? Sincer, cred ca la Moga o sa dureze mai putin decat la cei doi miri pe neve. Ma rog, sfatul meu e sa nu va duceti la acest film nici singuri, nici cu remorca, pentru ca e o porcarie.

Niciun comentariu: