vineri, 9 noiembrie 2007

M-AM INDRAGOSTIT!!!



Nu de o ea, de un el nici nu poate fi vorba si nici macar de ceea ce fac. M-am indragostit de aceasta piesa pe care o ascult intr-una si nu ma mai satur de ea. Cu cat o aud de mai multe ori cu atat imi place mai mult. E o piesa foarte tare pentru care iti pare rau ca volumul nu marge si mai tare. O piesa care iti curge prin vene... DROG! O piesa pe care as face dragoste, as plange, as devasta o camera, as zbura. Un adevarat artist acest Van Dyk. Piesa va fi lansata pe 20 noiembrie, pot sa-mi pun casa la pariu ca va deveni HIT.
(consumul excesiv de Paul Van Dyk dauneaza grav boxelor)

5 comentarii:

PECHETTA spunea...

creti, daca n-aud piesa asta intr-o luna la fratelli, iti iau casa! ca si asa n-am!

Creti-Nitza spunea...

ops... am uitat, nici eu n-am una intreaga, doar un dormitor - cota parte. Iar piesa n-o s-o auzi doar la Fratelli, o sa intre in heavy rotation in playlist-urile posturilor de radio, iar videoclipul filmat la new york o sa ruleze in draci. JUR! Instinctul meu de om de radio nu ma`nseala!

Adriana spunea...

Nu e rea... Iar dacă am rezistat s-o ascult, înseamnă că e al naibii de bună! :))

Creti-Nitza spunea...

iti multumesc ca ai stat cu urechea pe ea pana la capat! Am trait s-o aud si p`asta... Adriana Popescu asculta Paul Van Dyk :-P

Adriana spunea...

Dap, am ascultat...şi dup-aia m-am dus să-mi clătesc timpanele cu ceva Manolovici! :P