miercuri, 21 noiembrie 2007

MIRCEA RADU, BREE, PAZEA CA VIN!!!





Siii m-am indragostit de tineee, de tine, de tine, de tine. Daca sunteti trecuti de prima tinerete si ati ajuns la a doua, inseamna ca stiti aceast shlagar de pe vremea cand il canta Adrian Daminescu pe la Mamaia. Pentru cei mai tineri, generatia lu` Moga, iata ca fetele de la Wassabi l-au facut din shlagar aproape hit. Si l-au facut asa de bine incat e la fel de frumos (hitul) ca Iulia! Sa mor daca nu ma insor cu ea si la nunta sa ne cante wassabi. Insa, inainte de asta trebuie sa treaca de proba virginitatii, altfel n-o iau. Si va rog mult, nu incercati sa mi-o furati asa cum s-a intamplat si cu celelalte prietene ale mele. Asadar, sa cante lutarii!

2 comentarii:

Creti-Nitza spunea...

nu vrei sa-mi fi nasha? :-P

Adriana spunea...

Evident! Mă mir că mai întrebi! Totuşi, există o problemă. Fotografia noii tale iubite e afişată pe geamul unui grup de montaj.... Cred că nemernicii încearcă să ţi-o sufle! IAR!!!!!