luni, 17 noiembrie 2008

TOP 5 FEMEI TUNATE

A tunat, si le-am adunat… tunate. Nu mai e urma de vedeta naturala, toate sunt pline de e-uri, s-uri (de la silicon) iar botoxul curge rauri rauri pe fetzele lor. Le-am clasificat in functie de tunning si transformari:



Locul 1, cu felicitari si coronita, ii revine Marinelei Nitu. Atat de umflata incat nu s-ar deosebi de o papusa gonflabila. Buzele ii sunt atat de carnoase incat daca le-am da prin masina de tocat, am avea cu ce umple sarmalele de craciun. Doamna a recunoscut in emisiunea lui Capatos ca are silicoane si in calcaie. Acum inteleg ca dl. Cozma, Miron Cozma, daca a dat cu tarnacopul in mina, n-a descoperit nici aur, nici carbuni… ci posibi: silicoane.



Andreea Antonescu a renuntat la margele si la alte zdranganele si s-a accesorizat cu silicon. Si sus si jos si la mijloc… Acum trag concluzia ca atunci cand canta “mosule ce tanar esti” ii cerea sa-i aduca de Craciun silicoane. Se pare ca a fost cuminte si ascultatoare… tocmai d`asta o pozitionam pe locul 2.



E blonda, senzuala si are silicon… in cur. Daca s-ar fi inventat implantul cu neuroni siliconati, sigur si-ar fi implantat. Sensuala sustine sus si tare ca e singurul loc unde s-a rotunjit artificial. Ma intreb daca poate sa stea pe capacul wc-ului normal sau face din picioare? Ma mai intreb daca are incalzire sub scaunul masinii ce se poate intampla? Nu ma mai intreb nimic, o asez in fund, confortabil, pe locul 3… si sa calculeze valoarea lui “pi”.



Fata lu` tata, are un botic cam rotunjit. Am intalnit-o intr-o benzinarie si in trei minute cat am schimbat doua vorbe cu greu m-am abtinut din ras. Uitandu-ma la botu` ei, imi imaginam cum il voteaza pe tasu`… n-ar avea nevoie de stampila. Printre atatea succesuri in politica, in amor siliconurile ar face ravagii. Patru, Elena, ca la scoala…



O alta fata care ar putea desfunda chiuveta cu botu`, e Gina Pistol. Cica silicon n-are, dar asteapta sa nasca apoi isi baga. I-l recomand p`ala sanitar.
As fi adaugat inca o siliconata, pe Oana Zavoranu. Dar, le-a scos, cica…

7 comentarii:

Anonim spunea...

Marinela Nitu este cea mai PROST "TUNATA" ..

Anca G. spunea...

hmm..s.c.â.r.b.o.s!

Anonim spunea...

Salut, pot prelua acest blog pe blogul meu, http://mazgalici.ro? O sa precizez sursa.

Creti-Nitza spunea...

Baga mare dle Mazgalici, insa cu o singura conditie, sa nu ma mazgalici prea tare :-P

Anonim spunea...

Mersi, o sa iti platesc cu niste vizitatori :) Plec pt cateva zile din tara si nu am timp sa mai scriu si mi-a placut mult postul tau.

Creti-Nitza spunea...

Aoleo, pleci din tara sa te operezi de silicoane? :-P

Anonim spunea...

Ma duc sa imi fac schimbare de sex ca e mai ieftin acolo.