duminică, 30 noiembrie 2008

PROteveu` o face de mamaliga



Am trait s-o vad si p`asta. Pe Esca luand facaletul in mana si amestecand in mamaliga (ca sarmalele si le pune pe cap inainte de stiri). Mi se pare usor spre limita penibilului acest spot al protevistilor. Cu alte cuvinte, au cam facut-o de mamaliga. Ce sa mai zic de efectul ei, al mamaligii, care a inundat cele mai reprezentative monumente din lume, gen statuia libertatii, turnul eiffel etc. Si mai penibil mi se pare mesajul inspirat din cel mai prost cantec al lui Banica: "S-o facem lata, inca o data...". In combinatie cu alte alimente, mamaliga chiar o face lata. Sper ca sunt destule toalete la proteveu :-D Posibil ca nenorocita asta de criza financiara sa-i fi facut sa treaca de la tortul aniversar la mamaliga...
Am vazut si spotul prima tv, we love to entertain you... i-a cam intrecut pe mamaligari. Ramane sa vad de la otv un clip cu fasole, carnatii de la acasa tv sa ne ofere carnati de casa iar de la antene rabdari prajite.

6 comentarii:

Lao spunea...

Cu mamaliga sau fara, uite ca ii "intrecu" Antena 1 pe protevisti: "Abces direct" se dadu cu manelistii.

Cretinita, las-o-n sange, ca nici cu voi nu mi-e rusine. Erati cam singura televiziune care nu se daduse pe manele.

Creti-Nitza spunea...

da bai nene... bine ca nu lucrez pentru accesu` direct ca ma umpleam de bube. Dar tot imi mentin opinia legata de spotul mamaligarilor si sa nu uitam de imnul romaniei cantat pe ritmuri manelistice realizat de protevisti.

Lao spunea...

Nici nu-mi place, nici nu-mi displace spotul respectiv. In schimb, poate ai sa te miri, dar mi se cam facuse pofta de mamaliga. O potolii cu un meniu KFC (aripioare picante), adus de gagica-mea. :))

Si apropo de imnul "manelist", tre' sa recunosti ca au facut un pas mare (clar, pe directia inainte) astia de la Protv, acum ca au trecut de la manele la mamaliga.

Creti-Nitza spunea...

Haaaaoleo, aripioare picante de ziua nationalaaaa... eu ragai intr-una de la mici :-D berea mai pe seara, cand ajung acasa.
Sunt convins ca sunt cu mai multi pasi inaintea celorlalte televiziuni, insa cu mamaliga nu cred. As vrea s-o vad la 19 pe Esca prezentand stirile cu mamaliga pe dinti :-D

Lao spunea...

Eu ma refeream in raport cu ce facusera ei acum cativa ani, cu imnul maenlist, nu in raport cu alte televiziuni.

A spune ca o televiziune e mai buna decat alta, in conditiile din Romania, unde cele mai mediatizate informatii se invart in acelasi cerc tampit (stiri de genul celor de la ora 5, Elodia, Magda Ciumac, Naomi, manelele si manelistii, Bahmuteanca si inca vreo 4-5 elemente), este o utopie.

Fiecare televiziune are plusurile si minusurile ei, atat in ceea ce priveste materialele difuzate, cat si angajatii care ajung pe sticla. Numai asa poti impăca un număr cât mai mare de telespectatori.

PS: vezi ca e puicuta de Crevedia pe Antena 1. :))

Creti-Nitza spunea...

Criminal videoclipul :-))))))) Ma duc sa-l fur din montaj sa-l pun pe blog.
Cat despre personajele Magda, sexy braileanca etc... asta vrea sa vada romanu`, proaste!