luni, 23 martie 2009

DE PLANS, SAU DE RAS?



Ete ce-am gasit pe site-ul videonews:

"Surpriză în direct! Mihaela Rădulescu a avut parte de o supriză extrem de plăcută, realizată de colegii săi. Un material de încurajare, care i-a redat vedetei încrederea în sine şi curajul de a lupta cu toată lumea pentru fiul său, Ayan, după cum ea înseşi a mărturisit."

Credeti ca e nevoie de campanii media pentru sustinerea Mihaelei Radulescu? Credeti ca o mama isi va pierde copilul doar pentru ca l-a cazat cateva nopti la hotel? Eu nu cred...

4 comentarii:

Stelian Muscalu spunea...

eu nu cred ca fiinta asta mai merita vreo atentie din partea noastra. a decazut atat de tare... in cat am face spondiloza uitandu-ne la ea

costin spunea...

Prietene, eu cred ca fostei Doamne i se pregateste ceva frumos chiar din partea Intactului. Moral a cazut, ca exemplu nu mai poate fi luata. niciodata nu m-am uitat la emisiunea dumneaei. Oare 15.000 euro/luna te face mai sarac? te face sa iti iesi din minti, sa lovesti si sa manglesti aparate foto.

Creti-Nitza spunea...

15.000 de euro pe luna??? Pentru banii astia parca mi-as schimba si sexul sa fiu o a doua Raduleasca. Cat despre emisiune, nici eu nu sunt un fan.

Costin Comba spunea...

Si sa ti-o traga dani, ma? mai bine lasa!!!