vineri, 5 decembrie 2008

IA-TE`N JEG CU SIMONA SENSUAL



Prietenii mei cei mai buni sunt apa, sapunul si parfumul. Simona mi-e doar amica, n-as putea s-o primesc in randul prietenilor mei cei mai buni si nici n-as lasa-o sa intre in viata mea cu picioarele (metaforic vorbind). Am vazut multe poze incitante cu Simona, insa asta pune capac. O poza artistica, intinsa pe pat, cu unghiile roz, cu zulufii aranjati la ondulator... si cu talpile negre. Initial am zis ca le-a bronzat la solar, insa zoom-ul imi spune altceva, ca sunt negre de jeg :-D Pentru ca stiu ca-mi citesti blogul draga Simona, iti recomand sa nu mai umbli desculta pe gresie ca te apuca reumatismu` si sa-mi raspunzi la urmatoarea intrebare: gasim greieri intre degete?
Poop Sensuala! (noroc ca n-am fetish-uri cu degetele picioarelor)

22 de comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare poza...dar mai ales comentariu.
Simonica e ca pisica se zbarleste cand vede apa:))

Creti-Nitza spunea...

:-))) miau. Eh` e simpatica :-P

Lao spunea...

Sa mor daca eu cred asa ceva. Asta e facatura in Photoshop nene. Nu cred că există așa ceva. Și dacă ar exista, cred că-i spunea ceva fotograful, îi atrăgea cumva atenția sau îi spunea să lase picioarele jos.

Sincer să fiu, madama e chiar drăguță, să nu spun chiar bună, păcat că nu prea dă bine cu mansarda.

Creti-Nitza spunea...

Ba am vorbit cu ea azi pe aceasta tema si e adevarat. Cei de la libertatea au pozato si nu i-au zis nimic...

Dan Gheorghe spunea...

viata e complicata...

Creti-Nitza spunea...

mda, viata se mai citeste de unii in palma... linii, curbe, derivatii. Daca aceste linii ale vietii ar fi fost si in talpa, inseamna ca Simona era de mult in tzarana (a nu se intelege ca era moarta si ingropata).

Alexandra spunea...

pot sa te intreb cum ai dat de blogul meu?:)

Creti-Nitza spunea...

hmmm, probabil am dat din blog in blog pana am ajuns in fund la taxatoare. Glumesc. Are importanta? Daca deranjeaza nu-l mai vizitez.

Alexandra spunea...

nu ma deranjaza,doar ca putini sunt cei care se uita..poate k am doar 14 ani :-"

Alexandra spunea...

am zis'o!acum chiar ca nu te mai uiti.>:)

Alexandra spunea...

hopa mitica cade'n cur si se ridica :))

mor de ras la faza asta
...

o intrebare[sper sa nu te superi]:
la emisiunea aia ati folosit mult fond de ten,sau asa e tenul tau?

Creti-Nitza spunea...

la care emisiune te referi?

Alexandra spunea...

iubiri mondene

Creti-Nitza spunea...

aaaa, era tencuiala de dupa filmarile emisiunii mele iar cadrele de la iubiri erau altfel si uite asa aratam de parca aveam plastelina pe fatza

Alexandra spunea...

;))
ten mat ca in reclama de la maybelline...


cred ca faci parte dintre putinele vedete care raspund la mesajele de pe blog :)

poza q senzuala e luata de pe pitzipoanca.org?:>

Creti-Nitza spunea...

poza am primito de la cineva...
cat despre raspunsurile pe blog... d”aia raspund, ca nu sunt vedeta, sunt jurnalist :-D

Alexandra spunea...

nu'mi zice ca faci parte dintre "vedetele" care stau pe mess :O


uimeste'ma! :))

Creti-Nitza spunea...

hai sa te uimesc, fac parte dintre jurnalistii care stau pe mess... insa doar atunci cand nu lucrez

Alexandra spunea...

...si banuiesc ca nu'l faci pubilc :-"

Creti-Nitza spunea...

evident ca nu... :-D

Alexandra spunea...

just asking >:)

Anonim spunea...

Imi dai voie sa preiau si eu poza ? Multam ;)