vineri, 26 decembrie 2008

GRISINA DIVINA



N-o stiti? E grisina! Partenera lui Naomy din Mondenii. Poza e "furata" de pe cocalari.com si cred ca spune multe. Iar eu vreau sa zic si mai multe :-D
Uitandu-ma la ea, pare desprinsa din oala cu caltabosul abia fiert si umflat cu orez. Cat despre pozitie, am impresia ca de ignat au tabarat macelarii pe ea si nu-i lasa sa intre in casa. Dar de ce zic casa? La cum arata nici porcii n-ar da cocina pe jegul ala. Ma rog, scroafele se adapteaza mai usor. Una peste alta, e tare haioasa la mondenii...

23 de comentarii:

Anonim spunea...

Grisina: cata pasiune, cata senzualitate si cata eleganta. Si ce nume , atat de rar ;)

julia spunea...

ce scarbos:(((((((((((

Creti-Nitza spunea...

E hai, sa nu exageram... e simpatica :-)))

Anonim spunea...

Nu stii ce-i viata frumoasa, Iuliana ;)

julia spunea...

Ba stiu ce-i viata frumoasa :) dar ati observat in ce camera veche si murdara e facuta poza asta?
Lamuriti-ma si pe mine ce are in pantaloni:)

Creti-Nitza spunea...

Ce sa aibe in chiloti? O grisina :-D

julia spunea...

:)f tare raspunsul:))))))))))))))

Unknown spunea...

va rog frumos sa nu va legati si aici de sora mea. Poza aia e chiar nereusita dar asta e. Nu otti incepem sa ne facem pozele in sutdio din prima.

julia spunea...

no hai mai robert amu' nu te mania ca nu mai zacem nimic de fratele tau nu de alta dar esti ardelean ne-a meu':)

Anonim spunea...

Creti-nitza, te-ai pus rau cu buldozerul Oana Roman :lol:

Creti-Nitza spunea...

Da bai nene, mi-am pus in cap fata fostului premier (ca altfel nu stiu cum sa-i spun). Si asta pentru ca mi-am facut treaba cu profesionalism. In momentul in care "liftierul" i-a dat papucii, toata lumea auzea doar versiunea ei. M-am dat cu cracii`n sus si am aflat numarul lui de telefon. L-am sunat si i-am propus sa fac un interviu cu el in care sa-si spuna off-u`. Initial a acceptat apoi s-a razgandit si am facut uun interviu inregistrat prin telefon. La aflarea vestii ca liftierul a spus "din casa" mai mult decat trebuia madam Roman a luat foc. Cu lacrimi, suspine si amenintari l-a implorat pe Capatos sa nu dam partea in care liftierul povestea cum a ramas ea corijenta in liceu. Ghici ce am dat la Vedete la raport... toata inregistrarea! Drept pentru care "liderul de opinie" Oana Roman (asa cum s-a autointitulat) l-a sunat pe Capatos si m-a facut in foi de vitza. Pe mine n-a avut niciodata curaj sa ma sune sa-mi reproseze acest lucru si nici la evenimente unde ne-am intalnit n-a deschis discutia. Asta m-a deranjat de am decurs la mici sicane la adresa ei. Si la urma urmei, who the fuck is Oana Roman?
Ah, daca n-ai vazut aseara Iubiri Mondene... m-am luat si de Catinca, mai exact de vocea ei :-D Ma rog, Catinca macar face ceva...

Lao spunea...

Da? Cam ce face Catinca?!

Amandoua fac umbra pamantului degeaba si mai si apar la TV cam des.

E nasol daca te-ai pus rau cu Oana Roman. Si tu te-ai gasit cand. Acum de revelion vrei sa fii nefericit. :))

Anonim spunea...

Nu m-am uitat "Iubiri mondene" , decat la "Vedete la raport" cu "caprioarele" siliconate, dar baga si tu mai multe reportaje in genul pe care le faceai la matinal ;)

oana Roman, lider de opinie, hai ca-i misto ;) ,

Alexandra spunea...

hai da'ne dracu' ca la asta nu ma asteptam..:))

Creti-Nitza spunea...

Lao: sunt ferm convins ca amandoua fac umbra pamantului (mai mult Oana ca-i mai mare :-D ) dar Catinca are o emisiune fie ea si pe Romantica, e stilista etc. Pe cand Oana Roman... in afara faptului ca e pr la cateva cluburi, nu face altceva decat sa manance si sa apara la tv. De un an jumate se tot lauda ca o sa aibe emisiunea ei pe antena 2. Na ca n-o apuca 2009 si nici macar n-o sa mai aibe contract de colaborare. AFARA!!! Iar despre revelion o sa fiu foarte fericit la Budapesta, departe de godzilele mondenului :-P
to YODA: au fost misto iubirile mondene de aseara, si au facut super raiting (ma simt cam naspa ca emisiunea asta creste iar a mea e constanta, oare ce ar trebui sa schimb... prezentatorul?) Cat despre reportajele cretinoide am luat la cunostinta...
to alle: niciodata sa nu te astepti la ce te astepti :-D

Anonim spunea...

Nu trebuie schimbat prezentatorul, ci putin formatul daca tot mi-ai dat voie sa comentez. ;)

Creti-Nitza spunea...

Si cum ti-ar placea tie sa vezi emisiunea asta in alt format?

julia spunea...

Mai da-o in colo si pe Oana Roman ca nu face nimic. Naomi macar canta Braileanca se dezbraca dar ea?:))daca nu o chema Roman nu auzeam de ea. Bine ai facut Marius esti tare:*

Anonim spunea...

@Creti-nitza: cu mai multe reportaje, interviurile sa tina ceva mai putin, o emisiune mai interactiva. Dupa parerea mea cred ca poti lua ceva din fosta emisiune matinala a lui Capatos. parerea mea ;)

Creti-Nitza spunea...

Inteleg ce vrei sa vezi, insa la matinalul lui Cioran si Capatos lucra o armata de oameni. Pentru asta... eu si oana :-D

Anonim spunea...

Eu zic ca ( n-am putut sa cacofonia) cu oleaca de efort se poate ;), iar rezultatele ar fi mult mai bune. Sau o mica rubrica de revista presei in emisiune.

Lao spunea...

Negăsind datele de contact (un email, ceva), îți scriu aici:

LA MULȚI AAANI! Și distracție plăcută!!

Lao.

Alexandra spunea...

dar ce ai avut cu oana roman?:))
nu ma puteam opri din ras cand te'am auzit ca faceai ca porcu' =))