duminică, 4 ianuarie 2009

O MELODIE, PENTRU FIECARE



Nic Chagall -What you need
Asculta mai multe audio Muzica »

Imi place piesa asta de mor! Este foarte tare! M-am decis sa promovez pe blog tot ce-i nou si suna bine, drept pentru care ii dam ascultare lui Nic Chagall.
Apropo de muzica, vreau sa-mi spuneti daca exista un club in Bucuresti unde sa nu aud hiturile pe care le ascultam la radio acum un an. Cred ca o sa ma apuc de dj-ala sa le arat amatorilor ce inseamna sa pui muzica. Oricine poate descarca piesele pe care le aude la radio si sa le puna in club dandu-si aere de mare dj. Mi-am petrecut noaptea dintre ani intr-un club din Budapesta unde a mixat Dj Shiva, o siliconata pe genul divelor dambovitene, insa nu m-a lasat sa stau jos, super piese! La noi... canci.

2 comentarii:

julia spunea...

f tare piesa :)

Alexandra spunea...

super piesa! iti recomand sa asculti the cat empire - the lost song, de preferat varianta live! ;)