miercuri, 7 ianuarie 2009

Creti-Nita, fuckeru` divelor fara stapan... sau fara stapanire de sine.



Mihai Margineanu - Ma iubeste femeile
Asculta mai multe audio Muzica »

Ei, acum ca stie toata lumea la ce gen de femei am succes, tin sa le dedic piesa lu` Margineanu. “Dan Capatos mi se pare cel mai sexy prezentator tv, dar eu sunt îndrăgostită lulea de Marius Niţă. Aş vrea o relaţie cu el, i-aş arăta ce înseamnă o femeie adevărată. Din păcate, încă nu îmi răspunde la sentimente, dar n-am de gând să renunţ aşa uşor. Îl voi avea pe Marius”... declara braileanca in Libertatea. Sa mori tu ca ma vrei? Dar de ce? Eu ma uit in oglinda si ma intreb ce-i place la mine... ochelarii? Cica mi-ar arata ea ce inseamna o femeie adevarata. Pai eu doar femei adevarate cunosc, n-am intalnti niciuna falsa. M-am gandit ca e o strategie de-a ei sa-si asigure prezenta pe la emisiuni. Ei bine, nu e chiar asa din moment ce ma sms-uieste zilnic cu mesaje amoroase. Le pastrez, poate vi le arat si voua :-P
Deci, sa ma insor?

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Te "iubeste", te "iubeste" femeile.
Sexy braileanca: da, e femeie adevarata :lol:

Andra Ilias spunea...

nu pot sa spun decat:
:)))))))))))))))))))))))
asta a fost reactia mea aseara cand am vazut stirea din ziar!

Creti-Nitza spunea...

la mine alta a fost reactia
:-((((((((((((((((((((((
:-P

Andra Ilias spunea...

aseara primul impuls a fost sa te sun si sa rad, dar m-am gandit ca te deranjez. ca poate deja iti arata ea ce femeie adevarata este si nu as vrea sa iti cauzez! hehe

Zuzele spunea...

Am lesinat de ras aseara la Badea :))) Dar de unde are Sexy Braileanca, ma rog, numarul tau de mobil? :P

Creti-Nitza spunea...

e de unde... vorbeam destul de des la telefon pentru ca o invitam la emisiuni... si n-a ca s-a aprins scanteia

Lao spunea...

Ai, sa-mi bag...

Ia-o, nu mai sta, ca o pierzi! :)))) Femeia adevarata. Mare mirarea de n-o scoate si o melodie cu/pentru tine. Esti tare! Idolu' femeilor distruse. :))

Creti-Nitza spunea...

Da Lao, mersi de incurajari... sa fie de capu` tau! :-)))

Anonim spunea...

daca obosita aia e femeie adevarata, eu refuz sa mai fiu.demisionez, ma fac...oposum

Pseudonimus spunea...

salut.azi ti-am citit pt prima data blogu'...e fain, motiv pt care te-am adaugat in lista mea de bloguri de pe www.sentimentepeunblog.blogspot.com (nu e reclama:P )...oare primesc si un rsp la msg asta? I hope so!

Anonim spunea...

ufff,naibii cred ca vei pica in plasa acestei femei adevarate:((

Creti-Nitza spunea...

to pseudonimus: multumesc pentru aprecieri :-)

Lao spunea...

Eu nu inteleg ce aveti cu fata. Pardon, femeia. Chiar arata bine, canta bine, e inteligenta si fac pariu ca daca-i dam sa scrie dupa dictare pe o coala A4 nu face nici o greseala gramaticala.

Chiar cred. :))))

Go Marius gooo!!!

Creti-Nitza spunea...

De ce n-o iei ma la tine acasa daca tot iti place?

Alexandra spunea...

mie imi plac ochelarii tai :)),cred ca avem de la aceiasi "firma" ca si ai mei "fac" culori :))

Creti-Nitza spunea...

Bun venit in grupul ochelaristilor care beau doar uischi cu suc de mere 8-)

Lao spunea...

N-o iau, ca-i trebuie pasaport de Oltenia si nu are. :))

Alexandra spunea...

port de..anu' trecut ;))doar ca ai mei sunt negriii,truuu...:))

Anonim spunea...

mey, o femeia fatala ca ea cu peste 1000 de barbati ,dar care nu stie ce inseamna zona erogena,nu e de pierdut,asa ca vezi c faci:))

Mella spunea...

Bravo,am ras de m-am prapadit...
Adevarata femeie...