sâmbătă, 10 ianuarie 2009

O MELODIE, PENTRU FIECARE



Animal X - Nisip purtat de vant
Asculta mai multe audio Muzica »

Na ca ma tin de promisiune si postez tot ce merita ascultat.
Animal X au descoperit ce-i aia muzica dupa ce s-au lepadat de Laurentiu Duta. Daca-mi aduc aminte de piesele lor dance din anii 90 mi se face rusine. Piesa nisip purtat de vant este mult superioara celei pe care a lansat-o Duta de cand e solo. Ma bucura faptul ca e pe toate posturile de radio si la tv, merita!
Bravo animalelor!

8 comentarii:

Lao spunea...

Prea siropoasă pentru mine.

In altă ordine de idei, ia puțină reclamă românească:

http://laomayer.blogspot.com/2009/01/cea-mai-tare-reclama-romaneasca.html

Creti-Nitza spunea...

Eh, e siropoasa dar savuroasa :-P
Apropo de folten, l-am incercat si eu si n-a dat roade... oare trebuia sa-l aplic in timp ce fac sex?

Alexandra spunea...

faci pariu ca "iti ghicesc" id'ul?:))=))

Stelian Muscalu spunea...

frate problema este că accesul la melodia asta a fost restrictionat...

Creti-Nitza spunea...

@ alle: nu fac pariu, ghiceste-l... sa vedem la ce-o sa-ti foloseasca :-P

@ UN OM: mai omule, n-a fost deloc restrictionat accesul la piesa...

Alexandra spunea...

vaaai o sa am id de vedeta :)):)))


chill ca glumeam :P

Stelian Muscalu spunea...

cred ca a fost o chestiune de conexiune... acu mere. Creti ia de te uita pe siteul asta deathclock.com

Creti-Nitza spunea...

:-))))) cica mai am 39 de ani de trait. Asta inseamna ca voi muri la 67 de ani... e bine, mai apuc pensia :-D