vineri, 16 ianuarie 2009

ELAN, SERIOS DE CATERINCOS



Elan caterincosu`
Asculta mai multe audio Divertisment »



Shock! Un avion plin cu miliardari a aterizat fortat pe aeroportul din Oradea! A rupt gardu`, a derapat, s-a invartit si s-a busit. Intra prin telefon in direct la emisiunea Ordinea Zilei unul dintre pasagerii zguduiti, respectiv Elan Scwartzenberg, "fostul" sot al Mihaelei Radulescu. Dana Grecu, agresiva ca de obicei in exprimare, incearca sa afle mai multe detalii legate de accident. Elan, calm, relaxat de parca ar fi iesit din sauna, incearca sa raspunda intrebarilor agitate.
Dana Grecu: Bon, ati spus ca a fost un minut foarte lung pentru dvs, ne puteti spune ce ati simtit in clipa aia?
Elan: Pai, m-am gandit ca sa fiu foarte cinstit ca mi se trage de la domnu` Voiculescu, care, am aflat de la NEVASTA-MEA ca a facut reduceri de 20 % si ma gandeam ca trebuie sa-i maresc alocatia lunara acuma ca ia mai putini bani pe luna.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Acum mi-am dat seama ca Elan are un umor mai spumos decat Dani. Dar, nu aici vreau sa ajung, ci la faptul ca Elan inca ii spune "nevasta" Mihaelei Radulescu!!! Pai mai e, sau nu...? Oricum, discutia este absolut dementiala!
Spor la vanat d-le Scwartzenberg (sper ca am scris bine) si data viitoare sa nu mai zburati fara parasuta :-P

Niciun comentariu: