duminică, 11 ianuarie 2009

BINE TOLEAAAA



Ca s-o citez pe Ciumac, "De ce Tolea, de ceeeeee?" De ce dreq nu l-ai indesat in tomberon? Ce mi-e garsoniera aia din care emite, ce mi-e tomberonul. Senzational e comportamentul lui Diaconescu. E atat de calm incat ai zice ca e o planta. Cat despre disparitia Magdei, sper sa se fi dus dupa Elodia. Doar asa poate sa mai faca diaconescu un serial precum Tanar si nelinistit. Finalul e apoteotic: "DAR DE UNDE O FI LUAT TOMBERONUL?" Ei bine, doua saptamani d`aci incolo ar putea sa dezbata aceasta problema.

8 comentarii:

Stelian Muscalu spunea...

frate mi se pare ca reactioneaza absolut demential diaconescu... asa cum spuneai parca ar fi leguma... cheama el la un moment dat politia... dar isi revine rapid. Aveti arme? sa-i ia cineva armele :-)) desi toata lumea fugise din studioul ala :-))

julia spunea...

cata prostie ce oameni tampiti, nu pot sa cred. la astia se uita o tara intreaga astea sunt modelele noastre.eu sunt in sesiune acum si imi pierd noptile citind despre Socrate, Kant, Popper si niste tampiti se agreseaza intr-o garsoniera. Diaconescu e k o planta.dc nu se sesizeaza CNA-ul la atata prostie si mediocriatre?Numai la Badea se pot autosesiza?

Alexandra spunea...

e regizata chestia ;)

daca pe tine te lua asa cineva in brate nu ripostai?te mai miscai un pic...da el :))

Creti-Nitza spunea...

eu sunt de parere ca doar disparitia Ciumecei e regizata... cea cu tomberonul a fost pe bune. De ce n-a ripostat Diaconescu? Pentru ca o leguma nu poate sa dea din frunze...

Anonim spunea...

Bai idiot fara buze, cel mai urat barbat in viata care esti , FATA DE SOARECE si bine zis CRETINICACATA,cum poti sa zici ''bine Tolea'',idiotu' dracu, ca de-aia isi permite un boschetar ca Tolea sa faca asa ceva, pt ca nimeni nu ia sarit in aparare lui Diaconecu, ci dimpotriva, toti au sarit la gatul lui...ca si tine mortule de foame!

Creti-Nitza spunea...

Draga OTV-istule... manca-mi-ai buza stanga, e blogul meu si am dreptul sa comentez ce vreau. Nu-ti convine, evita sa mai vizitezi pagina mea web. Il faci pe Tolea Boschetar? Pai nu cumva boschetarul de Diaconescu l-a facut vedeta pe Tolea? Nu ca ar fi meritat, dar chiar si asa. Cat despre aspectul meu fizic, asta e, nimeni nu s-a nascut perfect, insa nu arat ca Diaconescu... aproape viu.
Hai ca te-am bagat prea mult in seama... go to Elodia!

julia spunea...

1.mai anonimule care n-ai curaj sa-ti aloci o identitate.Asta doar pt k esti un nimeni!!!blogul asta nu este pt inculti, mediocrii si OTV-isti care isi pierd viata uitandu-se la mizeriile alea. Si 2 nu te lua tu de Marius k u esti un nimeni de el se stie in media este vedeta:)si arata foarte bine are si buze si ochi frumosi si are inteligenta! si scoala!!! ceea ce tu nu ai!!!

Creti-Nitza spunea...

Multumesc Julia pentru sustinere. Sa lasam otv-istii sa vorbeasca singuri, e cea mai buna arma sa te feresti de prosti.