luni, 5 ianuarie 2009

BAGA-TI-AS FIXATIVU`n...




Nesatula! Atat pot spune. Am stat, m-am gandit... ma poate a vrut sa-si aranjeze podoaba pubiana din anus cu fixativul, dar cum dreq a intrat tot tubul? Parca o aud sunand la 112, "ajutor, am facut fixativus captivus, veniti sa-mi scoateti fixativul din c#r". Draga mea, pe viitor iti recomand burlanul de la hota... e telescopic :-P
Colac peste pupaza si barbatii si le baga la kk... nu organele, ci tubul de ketchup. Vai de curu` lui daca era picant, o sa-l usture si-o sa i se faca gaozu` ca la cimpanzei. M-am mai gandit la o ipoteza. Poate ca domnu` a mancat pizza si dupa cateva ore si-a adus aminte ca n-a pus ketchup pe ea...
Am uitat sa precizez ca acest articol are cuvinte inadecvate unui vocabular decent. Dar e decent sa-ti bagi fixativu`???

11 comentarii:

Lao spunea...

Eh hai! Mare lucru! De parca ar fi prima care face treaba asta. :))

Garantat ca nu va fi nici ultima. Cine stie cate si-or mai fi bagat spray-ul pe cur dupa ce au auzit stirea asta? :))

Creti-Nitza spunea...

Ma, macar daca incerca cu impulse ca e mai subtire... asa de ce nu si-a bagat spray`u de muste... omora si parazitii :-D

Alexandra spunea...

=)))
numai tampiti pe lumea asta (:|

Anonim spunea...

Dumnezeu s-o ierte :lol:

Creti-Nitza spunea...

e ho, ca n-a murit :-D

Anonim spunea...

da, nu este pe moarte, dar nici mult nu ma e. Lacomia asta te distruge.

Anonim spunea...

Bai, dar de ala de pe http://1man1jar.com ce mai zici?

Zuzele spunea...

Eu am citit stirea si imediat am vazut poza Andreei Esca si, pentru fractiune de secunda, am avut impresia ca Esca si-a bagat fixativul in dos =)))))))))))

Creti-Nitza spunea...

:-)))))) Asta e tare! Esca nu-si baga fixativu`, apeleaza la teancurile de bani pe care le primeste, le face sul si... ii cheltuie :-)))

Anonim spunea...

ce blog de kkt..ce limbaj de oligofren..om de presa,ai?:|

Creti-Nitza spunea...

daca nu-ti place blogul meu de oligofren te invit sa-l vizitezi p`alu Patapievici...