vineri, 23 ianuarie 2009

FECALELE TABLOIDULUI



VEDEa-TE-as la televizor!
Vezi mai multe video din Stiri »

Am ajuns intr-un stadiu de nebunie. Daca mai vad o curva la tv imi vine sa vomit. M-am saturat de Magda Ciumac rapita si gasita, nu inainte insa de a se dezbate de cate ori s-a pisat cat a fost captiva. M-am saturat de Tolea care nu mai intra in emisiuni daca nu-i face jurnalistu` pantofii. Nu vreau sa mai aud de schizofrenica Roxy manelista care n-are in vocabular decat doua cuvinte (mai mult ca sigur p#&@ si manele). Fernando urla ca un porc injunghiat, el cica ne canta. Nu mai vreau sa aud si nici s-o vad pe Sexy Braileanca. Sa strangem bani si sa-l platim pe Ogica sa plece pe-o insula pustie, nu vreau sa-i mai vad moaca (mai nou se da impresar, prosteste diversi amatori de aparitii la tv). Nu-i mai suport ideile lui Dan Diaconescu si subiectele jalnice care prostesc milioane de romani prosti. NU MAI POT! Aplaud pro tv-ul care nu s-a manjit cu aceste fecale ale tabloidului. Imi este dor de Madalina Manole, as vrea sa-l aud cantand pe George Nicolescu, m-as uita cu un zambet larg la Tamara Buciuceanu.

7 comentarii:

Lao spunea...

Intrași în criză? Hehe!

Îți dau perfectă dreptate. Eu nu știu cum ai rezistat până acum, mai ales că te-nvârți prin aceleași televiziuni pe care le frecventează.

Mădălin Ionescu a cam luat-o razna cu "Abces direct". Numai panarame invită. Cred că dacă v-ați strânge câțiva mai de Doamne-ajută din "Antenele" alea ați face show-uri marfă, numai să vi se dea mână liberă.

Și ca să schimb un pic subiectul, chiar aș f#$%-o pe Simona, JUR!

Creti-Nitza spunea...

Da bai nene, ne-au invadat scursurile astea. Cine e de vina? Noi, ca le-am bagat in seama. Si sa stii ca avem mana libera la show-uri, nu ne dicteaza nimeni invitatii :-P
Iar despre Simona... razgandeste-te!

Creti-Nitza spunea...

to LAO: Senzational materialul cu hamburgerii! Din pacate nu pot sa-ti scriu pe blogul tau, nu merge. Foarte tare ideea acelui material, nu mi-ar fi trecut prin minte asa ceva. Foarte misto facut :-)

Stelian Muscalu spunea...

doamne ce bine te inteleg... nici nu-ti inchipui

Lao spunea...

De cand am mai adaugat inca o coloana, cea din stanga, am avut numai probleme cu blogul. Dar nu renunt. :D

Da, si mie mi-a placut faza, de-aia am si pus-o pe blog. E prea marfa.

sabina spunea...

e deopotriva vina voastra si a noastra.daca voi nu le-ati invita,noi nu ne-am uita si invers.ce rost ar mai avea sa chemi niste oameni care nu fac audienta?
vina"vedetelor"e ca sunt naive(ca sa nu fiu rautacioasa)si nu-si dau seama ca radem de ele,nu cu ele!

hadean spunea...

corect, foarte corect. am scris si eu despre asta si cam in acelasi ton. venind de la tine, care esti acolo, suna si mai grav. partea buna e ca eu am telecomanda si nu ma tem sa o folosesc.