miercuri, 21 ianuarie 2009

TARKY, O MINTE DIABOLICA



inregistrare tarky
Asculta mai multe audio Diverse »

Tarky scoate la iveala amanunte noi din scandalul cu Traistariu. Aproape ca fusese iertat de Mihai, insa idiotului nu poti sa-i scoti din cap gargaunii. L-a inregistrat pe Juan, sau Esca cum ii spun unii, cel care sustinea sus si tare ca Traistariu nu e gay. Ei bine, Tarky l-a cam tras de limba si reiese ca totul a fost o inscenare. Cu toate acestea, consider ca Tarky este un pericol public si ar trebui sa ajunga la mititica sa-l aranjeze puscariasii (nu ca nu i-ar placea).
Iata stenogramele convorbirii:

T:Hai ca sa nu te mai dai dupa deget, pentru ca tu ai cazut un pic prost, nu in emisiunea de pe 13, atunci cand te-a invitat Mihai in emisiune ca sa ma denigrezi tu ai cazut foarte prost.
J: Da, stiu!
T: STii nu? Deci cum iti ziceam, astia din lumea gay te-au recunoscut, intelegi, si chestia aia a fost in favoarea mea, Mihai nu trebuia sa te cheme pe tine pentru ca in fond si la urma urmei noi doi nu ne cunosteam, dar asa cum ai spus si tu la televizor paream altfel.
Dar ce voiam eu sa te intreb Juan, pana la urma urmei de ce te-a ales pe tine Mihai sa te aduca in emisiune sa ma denigrezi pe mine ca eu tot n-am inteles.
J: Mai, eu cu Mihai ma stiu de ffff mult timp, managerul care a fost la Valahia, ma rog nu mai conteaza asta, intamplator aveam acelasi manager. Iar eu cu Mihai iti dai seama, avand acelasi manager ne stim de foarte multi ani.
T: Da da da, dar n-a fost nimic intre voi pe plan sentimental?
J: Nu, nu, nu s-a intamplat asa ceva. Eu cu Mihai n-am pomenit niciodata de asa ceva, eu am auzit de foarte multe ori spunandu-se ca... na, oamenii vorbesc asta e clar...
T: Da, nu s-a auzit de acum ca e gay asta s-a auzit de mai multa vreme.
J: Sincer nu m-a interesat sa stau eu sa caut sa vad daca mihai e gay sau asa mai departe.
A, ce voiam sa-ti spun, iti multumesc foarte mult ca ai vorbit foarte frumos , am vorbit emisiunea aseara si iti multumesc din suflet esti... imi pare rau ca pt mine, ti-am zis, mie mi-a placut foarte tare de tine as vrea sa ramanem amici, sa ne vedem la o cafea la un suc...
T: Mai da ce voiam sa te intreb pe tine... Fata, mi-e dor de-o pula de nu mai pot. N-am mai facut nimic cu nimeni, m-am intalnit cu unu` si cand m-a vazut la fata mi-a zis ca-i e frica sa faca ceva cu mine.

5 comentarii:

Lao spunea...

Sa-nnebunesc daca mai inteleg ceva. Nu ca m-as strofoca.

Creti-Nitza spunea...

Nici nu trebuie sa-ti pui mintea la asemenea exemplare. E mai bine daca stai departe.

sabina spunea...

off-topic:welcome to my blog-roll:)

Anonim spunea...

wai de mn ce personaje sinistre apar pe piata. Tarky asta nu are o chifla in stomac si vrea ****.Doamne!

Anonim spunea...

se vede in acest material ca defapt Juan nu este asa cuminte precum sustine..


dati click pe acest link si ve-ti avea dovada


http://www.youtube.com/watch?v=53XPhw16-Vo