miercuri, 3 decembrie 2008

Sa`mbuci trabuci in buci




Shock! Dani umbla cu "sobolanul" la vedere! Eh nu chiar, doar cu modelul...
Uite asa s-a afisat Raduleasca la bratul lui Dani la premiile Dakino. Blugii sunt senzatie, mi-as lua si eu sa moara Prunea de invidie. Am impresia ca acea campanie a Mihaelei in care ne arata chilotii sa ne lasam de fumat, a esuat. Iar acum, vine Dani si ne arata cat de potent e, pe genu` atentionarilor de pe pachetele de tigari: "FUMATUL POATE PROVOCA IMPOTENTA".

10 comentarii:

julia spunea...

f tare am ras de m-am prapadit:))))))))))))))))))

Creti-Nitza spunea...

eh, asa sunteti voi... radeti... Normal ca radeti ca va PLACE!

Anonim spunea...

Sa iti fie rusine pt numele pozei :)

Creti-Nitza spunea...

Daaaa, nu mai pot de rusine... vorba aia, mi se rupe fix in 14... ca e mare și se poate diviza

julia spunea...

http://www.life-care.ro/catalog/

Lao spunea...

Dacă voi îmi spuneți că ăștia doi se potrivesc...

Blugii sunt interesanți, dar nu cred că erau de purtat la un eveniment de genul ăsta, părerea mea, vorba lu' Văcăroiu.

Cât privește prețul lor... peste 400 de Euro??! Să-mi fut unaaa!!!

Creti-Nitza spunea...

Aoleo, asa de mult costa? Pai cu banii astia imi fac implant cu silicon in p...

Lao spunea...

Așa citea M. Badea aseară sau acum 2 seri dintr-un ziar. Mint ăia, mint și eu. Deși nu m-ar mira să coste atât de mult.

Culmea tatuajului: să-ți tatuezi pe p#$@ o p#$@ mai mare. :)) Atunci să-l văd pe Dani.

Creti-Nitza spunea...

E hai, esti invidios :-P

Alexandra spunea...

si'a luat blugii tocmai daia "ca nu are",Mihaela pare destul de entuziasmata >:),insa se multumeste saraca cu privitul...