luni, 14 septembrie 2009

NU MAI POT!!!



Nu mai pot si nu mai vreau sa aud de dansul pinguinului!!! Pe antena e folosit aproape la toate emisiunile, la radio se fac campanii, CHIAR SI IN ACEST MOMENT LA OBSERVATOR A APARUT DANSUL PINGUINULUI!!! Pinguinul ma urmareste si la carciuma, nu pot sa-mi beau limonada ca vine pinguinul peste mine. De ce trebuie sa se numeasca dansul pinguinului, imi sunt atat de simpatice animalele astea, ar fi putut sa-i spuna macar dansul ”pe la spate, pe la spate”. Si mai e si penibil rau dansul.

3 comentarii:

Şcoala Gimnazială ,,Carmen Sylva" spunea...

Probabil era la ,,spartul targului/nuntii" ca mireasa are batic pe cap.
In legatura cu dansul acesta am sa-ti povestesc ceva: in luna iunie am fost invitata la un banchet (fostii mei elevi de la clasele I-IV terminau clasa a VIII-a). La un moment dat incepe ... ,,pinguinul" de care eu nu auzisem. Nu stiam cum se danseaza. Am ramas cu un gust amar: prima care a iesit la dans a fost o doamna educatoare grasa si imbracata in roz-bombon; iti dai seama cum ii statea topaind? In concluzie: nu imi place sa dansez ,,pinguinul"!

Ioana spunea...

Ai dreptate: nu se mai poate cu ,,pinguinul"! In acest moment la Antena2, la ,,Rai da` buni" cateva fetite si Marina danseaza ,,pinguinul". Toti invitatii din emisiune discuta despre ,,pinguinul". Nu mai pot! Schimb canalul.

Creti-Nitza spunea...

Deci, pinguinul a devenit mai important decat basescu (nu c-ar fi prea important).