luni, 27 iulie 2009

BAMBOO DE CRIZA



Unde-s fitzele de alta data? Mi-e dor sa ma crispez cand mi se cer 20 de ron pentru o cola la cutie. Vreau sa vad sampaniile de mii de euro... totul a disparut. De cand a dat criza in noi nici cluburile nu stiu cum sa mai stoarca bani de la petrecareti. Celebrul club Bamboo a schimbat politica, totul "eftin", preturi de regie. Au si show-uri noi semi-erotic, sa ia ochii clientilor (si sa nu va ganditi ca au angajat-o pe sexy braileanca). Bamboo-ul din Mamaia nu mai percepe taxa de intrare (care era minim 50 de ron), a redus si "taxa pe masa" si ii asteapta chiar si pe cei care trag de o bere toata noaptea. La piscina Bamboo din Bucuresti se bronzau doar seslongurile goale, asta pana cand intrarea la piscina a fost redusa la 15 ron (mai putin decat la strandurile "trei ligheane").
Si Turabo Turabo Club Society isi anunta clientii prin sms ca pentru rezervarea unei mese consumatia minima este 250 de ron... impartit la 5 e chiar convenabil :-P

2 comentarii:

Lao spunea...

Articolul asta al tau imi aduce aminte de 2 prieteni, acum sot si sotie, care prin 2007, au facut parte dintr-un grup de fotbalisti, cantonati la Bamboo Mamaia. Subsemnatii nu prea s-au omorat cu bautul, el mestecand cu greu vreo 2-3 pahare de whiskey + cola, ea numai cola. La venirea notei, cand am auzit cat au platit, era sa cad cu scaun cu tot: 550 ron.

Normal, i-am intrebat de ce dracu au platit atata, chit ca era Bamboo. "Nota s-a impartit la numarul de persoane din grup." Baga-mi-as, daca plateam vreodata 5 milioane pe 2-3 pahare de alcool si 2-3 cola, doar ca "asa se face", si sa nu ma vorbeasca lumea de rau.

Ioana spunea...

Ma intreb ce vor face ,,clientii" Bamboo cand vor sfarsi banii mosteniti de la parinti. Probabil vor da in depresie ...