duminică, 26 iulie 2009

EBA LA PARLAMENTUL EUROPEAN (pamflet)



reporter: vad ca n-ati renuntat la zorzoane nici aici.
eba: Nu, zorzoanele ma reprezinta cel mai mult, nu degeaba mi se spune barbie girl sau paris hilton de romania. E drept ca sunt cam suparata, astia n-au magazinele pe care mi le doresc.
reporter: si, v-ati acomodat la noul loc de munca?
eba: da, si nici nu m-as intoarce in Romania, cel putin pana nu se finalizeaza ancheta in cazul Ridzi. Astept s-o bage la "racoare" sa nu-mi ceara suma pe care mi-a imprumutat-o in campania electorala. Tata a zis ca-mi da bani doar de inghetata asa ca n-am cum sa mai adun la pusculita.
reporter: cum v-ati acomodat cu noii colegi?
eba: in afara de "oile negre", si cand spun asta ma refer la Becali, sau de tribunii nebuni, ma inteleg de minune cu restul colegilor. Pentru ca nu vorbim aceeasi limba si nu avem cum sa ne certam ca nu ne intelegem.
reporter: ce te faci ca Botezatu n-a deschis niciun bambu aici?
eba: e greu, e foarte greu. Tata mi-a zis ca au facut reducere la piscina bambu, e doar 15 ron intrarea iar aici dau la solar 15 euro. Cat despre cluburile de aici, am vizitat cateva dar nu l-am gasit in niciunul pe Hrebe, cred ca s-a facut baiat cuminte.
reporter: esti mandra ca ai ajuns parlamentar european?
eba: poti sa ai si esecuri dar si succesuri. Era visul lu` tata sa ma fac politicianca si iata ca i-am indeplinit dorinta.
reporter: ai facut ceva pana acum in Parlamentul European in calitate de parlamentar?
eba: in afara de cateva cacareze, da am mai facut si altceva. Am noroc ca in sala e internet si ma joc bilutze, am trecut la nivelul 4, si ma uit la serialul Regina ca e on line.

8 comentarii:

Şcoala Gimnazială ,,Carmen Sylva" spunea...

Cand te gandesti ca astfel de personaj reprezinta Romania in Parlamentul European ... Dar cred ca ar trebui mai putin bagati in seama EBA si Becali. Ar fi bine daca, pur si simplu, am uita de ei si am scoate mai mult in evidenta persoanele care chiar merita sa fie in Parlamentul European. Sunt sigura ca exista macar unul care este mult mai bun decat ei si care poate chiar se straduieste sa faca ceva pentru Romania, dar noi nu vedem pentru ca suntem prea preocupati cu ... cine nu merita atentia noastra.

Creti-Nitza spunea...

pai e vreun politician de-al nostru care sa merite acolo? Nuuuuu cred, toti sunt o apa si-un pamant care se bat pentru acelasi ciolan. Si daca stau bine sa ma gandesc, noi nu meritam nici macar in UE...

Alexandra spunea...

care`i faza cu animalul ala?sau eba=capra? :)))

Creti-Nitza spunea...

Da draga, e caprita EBA din campania celor de la radio ZU. Nu seamana? :-P

Alexandra spunea...

un pic de gloss/ruj si gata! :D

Creti-Nitza spunea...

Pai cand au fost cu capra in club era si rujata :-D

Alexandra spunea...

nu prea am fost atenta la campania lor..:)

Consultanta Juridica spunea...

Nimeni nu scrie nimic de eba fara ironie. Nici n-ai avea ce sa scrii, sau poate ca are o cariera de succes:))